Mexico! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu Mexico! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Mexico!

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

26 Februari 2017 | Mexico, Playa del Carmen

Al 2 weken ben ik nu in Mexico, wat vliegt de tijd zeg! Mijn excuses voor dat ik me niet meer heb laten horen, maar ik heb het elke dag al super druk gehad. Ik verblijf bij een super lieve familie samen met nog vele andere studenten, het is een super aangenaam groot huis met al het comfort dat ik nodig heb. Het enige spijtige is dat ik op 25 min wandelafstand van de school zit en op 30 min wandelafstand van het strand, dus moet ik vaak taxis pakken en kan ik niet zomaar snel eens langs thuis gaan. Maar ik kan er zeker wel mee leven, 's morgens neem ik gewoon al direct al mijn strandspullen mee en ga ik na school al direct naar het strand. Daarom dat ik ook zo weinig tijd heb want een dag vliegt er zo van voorbij. Nu ben ik ook al wel wat gaan bezoeken in die 2 weken op dit prachtige paradijs. In de eerste week ben ik op tour geweest met de school naar Ek Balam en Rio Lagartos, een cenote Azul, een strand genaamd Xpu-ha, Cozumel en Punto Allen.
Ik zal dit alles in volgende verslagen uitleggen om het hier niet te langdradig te maken.

  • 08 Maart 2017 - 08:37

    Mama:

    Hoi Manoutje, het klinkt allemaal weer prachtig wat je er allemaal doet en onderneemt. Wij hebben in je tweede week Mexico dan ook super genoten en kunnen proeven van wat jou reis inhoudt. Het was voor ons ook fantastisch. Voor tante Carine en mij was het een reis om nooit te vergeten. Veel te kort natuurlijk, maar super interessant. Vooral om jou nog eens te kunnen knuffelen was de max! De voorbije weken zijn voorbij gevlogen en nu duurt het niet lang meer voor je weer thuis bent.
    Ik hoop dat je nog veel fantastische dingen doet en ziet en we kijken uit naar jouw thuiskomst!
    Nog veel plezier lieve schat en vooral voorzichtig zijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 13224

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: