Xpu-Ha - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu Xpu-Ha - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Xpu-Ha

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

08 Maart 2017 | Mexico, Playa del Carmen

Xpu-Ha is een ander strand dicht gelegen bij Playa Del Carmen dat veel rustiger is en minder toeristisch. Toen wij er waren was de zee muisstil met geen enkel golfje aan een parelwit strand. De zee was hier ook veel helderder dan aan Playa Del Carmen wat samen met de kalmte ook weer ideaal was om te snorkelen. Hier heb ik prachtige visjes gezien met de interessantste kleuren. Anderen hadden zelfs roggen en tonijnen gezien, ik spijtig genoeg niet. We hebben er heel de dag liggen snorkelen en genoten van de zon en het uitzicht met daarna ook een zonsondergang.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 13232

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: