Nog maar 4 dagen - Reisverslag uit Balen, België van Manou Geys - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen - Reisverslag uit Balen, België van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

03 Januari 2017 | België, Balen

Nog maar 4 dagen en ik ga mijn reis beginnen naar Cuzco, Peru... De laatste voorbereidingen worden gemaakt en de spanning begint hoog op te lopen. Ik ben vastberaden maar ook wat gestrest, hopelijk vergeet ik niks belangrijks en word het een vlotte reis. Vaak denk ik hoe hard ik iedereen wel niet ga missen, maar het avontuur dat mij te wachten staat gaat het helemaal waard zijn.

Tags: Spannend, Cuzco, Peru

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 13240

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: