Cuzco & Playa Del Carmen - Reisverslagen van Manou Geys - WaarBenJij.nu Cuzco & Playa Del Carmen - Reisverslagen van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Cuzco & Playa Del Carmen

Voor 6 weken vertrek ik naar Cuzco en voor 6 weken daarna naar Playa Del Carmen. Hier ga ik 5 dagen op 7 naar school om Spaanse les te volgen en logeer ik bij een gastgezin. Daarbuiten probeer ik zo veel mogelijk andere dingen te doen om Cuzco en Playa Del Carmen zo veel mogelijk te ontdekken.

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2017

Isla Holbox

29 Maart 2017

Xel-Há en Xplor

29 Maart 2017

Chichén-Itzá

29 Maart 2017

Isla Mujeres

21 Maart 2017

Punta Allen
Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13248

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: