Aangekomen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Manou Geys - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

08 Januari 2017 | Peru, Cuzco

Veilig en wel ben ik aangekomen in Cuzco. Ik kan het bijna niet geloven dat ik eindelijk hier ben! Ik werd ontvangen met een coca blaadje en een prachtig zonnetje boven mijn hoofd, prachtige aankomst gewoon. Nu nog wachten op meerdere studenten en dan word ik afgezet bij mijn gastgezin.

  • 08 Januari 2017 - 19:08

    Mama:

    Hoi Manoutje, je klinkt heel enthousiast en dat doet deugd! Ik hoop dat je daar de ervaringen van je leven opdoet en kennis kan maken met de rijke cultuur. Geniet ervan en tot het volgende contact. Dikke kus van mama.

  • 08 Januari 2017 - 19:12

    Astrid :

    Hey Manny! Veel plezier en vergeet binnenkort geen foto te maken met een lama :D
    Maak je geen zorgen over Kay, ik zal hem een dikke knuffel geven van jou!

  • 08 Januari 2017 - 21:31

    Papa:

    Coca-bladeren worden gekauwd tegen 'hoogteziekte'.....ze werken stimulerend (niet verslavend) en onderdrukken het hongergevoel.
    Daarbij vergroot het de lichamelijke conditie (goed dus op grote hoogte) grtjs Paps X

  • 09 Januari 2017 - 00:53

    Tante Katje:

    Hela mopje geweldig dat de reis goed verlopen is! En nu genieten van alles wat op je weg komt.....kijk uit naar je reisverslag ! Tot snel....dikke kus en knuffel van katje

  • 09 Januari 2017 - 07:26

    CONNY CARPENTIER:

    Hallo Manouke , wat een ervaring, we blijven je volgen , kei leuk om je ervaringen te lezen.. heel veel plezier daar , veel liefs ,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 13261

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: