Eerste dagje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Manou Geys - WaarBenJij.nu Eerste dagje - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Eerste dagje

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

09 Januari 2017 | Peru, Cuzco

Vanaf de vluchthaven ben ik door werknemers van de school begeleid naar mijn gastgezin. We werden door de Taxi eerst afgezet aan de school waarna ik maar enkele meters verder moest wandelen tot bij mijn gastgezin. Super leuk dat het zo dicht bij de school is. Mijn gastgezin is ook de eigenaar van een hotel en ik heb hier dan ook klein kamertje voor mezelf, super gezellig en ideaal. Om 13u had ik mijn eerste lunch bij het gastgezin: soep met pasta, wortel en patat; kip met frieten en als laatste een halve perzik in nat. Best zwaar voor een eerste maaltijd op 3400m, maar ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Voor de rest heb ik ook nog geen last van hoofpijn of misselijkheid en voel ik er eigenlijk bijna niets van. Na de lunch ben ik direct terug naar de kamer gegaan om toch nog een uurtje te slapen, want om 16u moest ik naar de school waar nog medestudenten verzameld werden om een snelle tour te doen door Cuzco. Onze groep studenten zitten allemaal rond mijn leeftijd en we hebben elk een verschillende nationaliteit. Kroatië, Zwitzerland, Verenigde staten, Duitsland, Nederland, ... Een super toffe groep is het zeker. Het word hier een geweldige 1.5 maand, daar ben ik zeker van!

  • 09 Januari 2017 - 07:31

    Mama:

    Hoi Manoutje, dat klinkt allemaal supertof!! De foto's spreken ook voor zich! Het ziet er een kleurrijke stad uit! Zit nu op de trein voor mijn eerste werkdag en bij het lezen van je verslagje moest ik weer een traantje wegpinken...

  • 09 Januari 2017 - 13:55

    Claudie :

    Hey Manou,

    Ik vind het super om te horen dat dag 1 al fantastisch begonnen is. Een goed begin is veel waard :-) En ik ben ervan overtuigd dat je daar heel wat ervaring en levensvisie gaat opdoen. Toch interessant zo al die verschillende nationaliteiten en culturen hé? En het weer valt dat mee?
    Hier is het momenteel gene vette. Nat, kil en koud. :-( Maar ja, dat is de tijd van het jaar.
    We zullen je mama zeker goed opvangen, want die heeft het er wel wat moeilijk mee, lees ik hierboven. Maar ze is natuurlijk ook heel trots op je, ja, kleine meisjes worden groot....
    Manou, ik laat je.... tot 1 van de en veel plezier en leergenot :-)

    Dikke knuffel,

    Claudie

  • 09 Januari 2017 - 18:24

    Nancy:

    Helaba!

    Klinkt allemaal super!!

    Genieten!!

    Groetjes (ook van de 2 protjes hier)
    Nancy

  • 10 Januari 2017 - 22:45

    Maria Scheveneels:

    Dag Manoutje hier de Bomma hoe gaat het met jou zo te horen is het tot nu toe alles goed meegevallen en nu maar Spaans studeren en valt het mee bij je gastgezin? Volgens de Mamma wel he alle nog veel amusement ik ga nu slapen ik wens dat je er nog veel plezier aan beleefd en tot weder horen dag schatje tot de volgende keer xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 13253

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: