Punta Allen - Reisverslag uit Punta Allen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu Punta Allen - Reisverslag uit Punta Allen, Mexico van Manou Geys - WaarBenJij.nu

Punta Allen

Door: Manou Geys

Blijf op de hoogte en volg Manou

21 Maart 2017 | Mexico, Punta Allen

Voor deze trip hebben we een auto gehuurd om goedkoper en op het gemak in Punto Allen te geraken. Het is een plaats in het zuiden van de Riviera Maya in Tulum en staat bekend voor zijn natuur en fauna. Eenmaal in Punta Allen spraken we lokale mensen aan om een boottochtje te regelen. Hierdoor zijn we voor 500 peso's elk, een tocht kunnen gaan doen voor een hele dag met Spaanse gids, wat toch wel een goede prijs was. Door een prachtig mangrovewoud vaarden we langs de prachtigste natuur, op helder blauw water. We zagen ook super veel vogels, van exotische lepelaars tot (voor ons) een doodnormale reiger. Wat later gingen we opzoek naar dolfijnen en zeeschildpadden... Na een tijdje zoeken hadden we er gevonden en dit was voor mij een prachtige ervaring. Hier heb ik enkel filmpjes van en kan ik hier spijtig genoeg niet plaatsen. Het waren misschien ook maar enkele glimpen, maar dat was voor mij meer dan genoeg.

  • 21 Maart 2017 - 07:32

    Mama:

    Leek mij weer helemaal iets voor jou! Zoveel ervaringen rijker weeral! Geniet nog van alles wat je tegenkomt en see you soon!
    Un beso de mamà

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manou

Interesses voor andere culturen en talen geven mij de moed om te reizen en avonturen op te zoeken. Ik hoop wat meer zelfkennis op te doen en mij zo het beste te doen ontwikkelen.

Actief sinds 03 Jan. 2017
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 13245

Voorgaande reizen:

07 Januari 2017 - 02 April 2017

Cuzco & Playa Del Carmen

Landen bezocht: